Dilanars07 Anneler merhaba 41.haftada sezaryen doğum yaptım bugün tam 10 günlük olduk karnım sarkmasın diye tayt korselerden giymek istiyorum aramızda giyen var mıdır acaba dikiş olduğu için tereddüt ediyorum