Merhaba gebişler ben hastane ve doktor tercihi yapamıyorum. Biz daha 9 haftalığız ve sadece bir kere doktora gittik 4 hafta sonra gel bidaha dedi ama doktorumu değiştirmek istiyorum. Karataşı çok övdüler muayne ücretleride gayet makul geldi ama doktor seçimi yapamıyorum. Osman bey dediler aysel hanım dediler birde irem hanım dedler ama hiç bilmiyorum seçim yapamıyorum. Arkadaşımda evrim hanımı istiyor oda özel çınarlıya gitmiş oranında muaynesi biraz pahalı geldi. Siziin karataşda bildiğiniz bir doktor ismi varmı yada bana önerebileceğiniz çok arada kaldım lütfen yardımcı olunn 👏 sizleri ve bebişlerinizi öpüyorum 🥰