Nur-06 Umayyy bimede gelir belki tekrar orayada bakarım teşekkür ederim güle güle kullanın aldıklarınızı 😌
Nur-06 Krizantem_ çok teşekkür ederim ben daha hiç başlamadım alışverişe gerçekten tavsiyelere ihtiyacım vardı sağolun 🥰
Umayyy Nur-06 tesekkur ederim 🙏 gecen gun bebek kuveti ve ana kucagi vardi halen olabilir yelekler zibinlar battaniye oyuncakli halen biraz vardi ama bolgeden bolgeye degisebilir umarim bulursunuz 🙏
Nur-06 Portakalgeliyor ya ben hiç yapmadım bunu ama yukarıda bi arkadaş paylaşmış görselleri. Kopyaladım inşallah açılır 😅 https://klasresim.com/i/wIkUmk https://klasresim.com/i/wIkI63 https://klasresim.com/i/wIkwhF https://klasresim.com/i/wIk6vb
Basakgul Nur-06 Ben hiç bir şeyini beğenmiyorum 🤷 pamuk ama kalitesiz ürünler.4 tane olacağına 3 tane olsun ama kaliteli olsun ben ondan yanayım ☺️
Basakgul Nur-06 Ben bebek için kıyafet h&m e bebek ve Pierre Cardin den aldım tulum olarak.Müslin örtü de Trendyol caline baby ve juneperis den aldım kalitelerine diyecek yok ❤️❤️
Portakalgeliyor Nur-06 geçen gelen benek ürünlerinden bu aynıları ve a101 uygulamasında görünüyor hala hepsi :)