Jelibonlubonibon Dün akşam 9 dan beri karnıma bıçak saplanıyor kaşığa kadar vuruyo oturup kalkarken yürürken acı çekiyorum. Korkmalı mıyım 😳
elifnurrrr Jelibonlubonibon dün akşam 9 dan beri bende aynı sorunu yaşıyorum sağ kasığıma bişey batıyor aniden sancı girip çıkıyor sanki ama saniyelik sürüyor burda beklemedeyim
EgeAlya Jelibonlubonibon bende de bu ilk trimesterda olmuştu çok korkmuştum yuvarlak bağ ağrısı mı neymiş yatakta dönerken kalkarken bıçak giriyodu sanki sonra geçti 3-4 güne