Busramom54 canım seni etkilemek istemiyorum ama bundan 1 yıl önce doktorum ortada olduğu için orda kürtaj oldum maalesef, ameliyathane ye indim resmen rezillik yerlerde siyah terlikler her yerde bezler var zemin kattı bide çok tuhaf ortamdı benden sonra bir yakınımda orda doğum yaptı aynısını orda söyledi hijyene dair hiç birsey yok allah dan doktum şuan ordan ayrıldı ve hayırlısı ile orda doğum yapmayacağım