Yoncaglseven yaptırın bence her ihtimale karşı enazindan ilk gebelikte benim ilk gebeligim doktorum da yapmanı tavsiye ederim dedi bende şeker cikmadi zaten normal bı kola gazoz içiyorsunuz gibi hiç bir farkı yok meyveli teneke gazozlar gibi kan idrar veriyorsun içiyorsun 1saat sonra tekrar bı kan aliyolar bukdr canım