Kbracoskun
super yaa😍 ben şimdi 11haftamı bitirmek üzereyim. Daha hiç karnım çıkmadı ve 2 kilo verdim. Şuan 50 kiloyum. Ama 3aydan sonra ister istemez alınıyor kilo. Çok korkuyorum. Normalde fazla yiyen değilim, ama yine de şimdiden asla ve asla hamur işi, şekerli hiç bir şey yemiyorum. Gerçi kusma var biraz ve bulantı maksimum düzeyde. Pek yiyesim de yok 😣ve halsizlik var. İşte sürekli uyuyorum🥺 inşAllah ben de maks 60la bitiririm sonra çabuk atarım ya çok düşünüyorum bu konuyu. İnşAllah sağlıklı kucağımıza alalım da, napalım ☹️❤️Dikkat edicem yine de son ayda pek yemiycem fazla