Emine1310 esen nakış atolyesi o kadar memnun kaldım ki anlatamam. İşlemeden önce desenin taslağı hazırlanıyor bilgisayarda onu atıyor. Ne attıysa aynısı geldi. Renkleri işçiliği harika. Başka bir yerde sormuştum direk işlicekti. 5 6 kere desen renk çalıştı hiç itiraz etmeden. Sonuç harika oldu