Zeynepmom Kızlar bebegim kanala inmemişti ve hiç sancım çıkmıyordu nst de kara kara ne olacağını düşünürken akşam 6 da adet sancılarım başladı 10 dakikada bir gelen daha sonra 5 dakikada bir gelenle başladı belime kısıgıma ağrılı kasılmalar giriyordu akşam saat 11 de doktora gitmeye karar verdik Yoldayjen yağmur başladı çok felaket bir havada göz gözü görmeden hastaneye gidebildik ve doktor 3 cm açılman var yatıp yapıyoruz dedi bebek Doğum kanlına inmiş ve düzenli sancılarım çıkmıştı daha sonra eşyaları Almaya eve gittik banyo yaptım yemek yedim geri hasteneye döndük saat 1 di ama açılmam hala 3 cmdi Doğumhaneye yatışım yapıldı saat gece 1 den sabah 6 ya kadar sancı çektim sancılar artık dayanıkmayacak hale gelmişti ne yürüyebiliyor me yatabiliyordum açıklığım 5 olmuştu epıdural istedim epudural yapıldıktan bir saat sonra saat 7 de açılmam 8 cm oldu tabi agrıları az hissediyordum kendime biraz geldim hatta biraz uyumuştum ama 8 cm den sonra bir başladı agrım artık epudural bana fayda etmedi 9 cm olunca suyum patlattı ebe ve beni ayakta gezerken ıkındırdı daha sonra yatağıma yattım ıkınmak in ama en saat 9 da çığlıklar atmaya başladım birden tutamıyordum bebek geliyor sancılar delicesine vuruyordu beni çatala aldılar hastaneyi inlete inlete ıkınmaya çalışılarak doğurdum ve kızıma çok şükür kavuştum 3 tane dikişim var çok acıyor benimki açıkcası yakıyor tuvaletimi yapınca bide karnımda biraz agrı var annem bebegi arıyor boşaldıkça geçer dedi yanı pek iyi değilim inşallah tez zamanda iyileşirim allah hepinize hayırlı doğumlar nasip etsin