Merhabalar hamişler🤗
40+2 hafta içerisindeyim. Ama hiçbir doğum belirtisi yaşamıyorum. Ne sancım var ne suyum nede lekelenmem. Bugün doktorum yatış yapıcaktı suni sancı vericekti ama ben istemedim biraz daha beklemek istedim kendi sancımın gelmesini. Böyle durumlarda önerebileceğiniz şeyler varsa paylaşırsanız çok memnun olurum🙏🏻🤗🥰