egzersizi şimdi yapmayın, ödeminiz geçsin öyle yapın. Ben 20 gün önce oldum çok şükür bişey kalmadı hala başlamadım egzersize, b12 ve kortizon kullandım. gebeliğim ileri olduğu için hiç bi doktor sakınca görmedi kortizon kullanmamda. Allah şifa versin. Egzersizi ve sakızı sonraya bırakın.