Yazgulu-27 4 aylık hamile olduğumu örndim bu aralar karnim şişiyor gaz sancısı oluyorum bu normalmi yorumlarınızı bekliyorum 🥰🥰
RabiaTtlyr Yazgulu-27 ilk başlarda çok normal canım hayırlı olsun rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah ☺️☺️