ruveyda14 Detaylı ultrason girdim bugün minnacık burnu var çokk tatlı kilosu 700 grm çıktı iyi mi sizce
Minecnbs ruveyda14 kaçıncı haftada girdin canım ultrasona 😇rabbim saglikla kucagina almayida nasip etsin insallah
Syma-ma ruveyda14 kilosu çok iyi masallah . Benim kızımın da minnacikti burnu onu hatırladım ya bı hafta sonra randevum var sabırsızlanıyorum görmek için 😃
Sumeyye15_3 ruveyda14 sagol canım inşaallah. Detaylı ultrason da nelere bakılıyor. Cinsiyet söyleniyor mi
kayaebru9088 Bende bu gün girdim herşeyi ne bakiyorlar ama çok inatçı. Kızım 15 dk ara verdik muayneye yüzünü gorebilmek için sonra çok güzel bir poz verdi 21+4 400gr 24 cm olmuşuz 🥰hamileliğin en heyecanlı muayenelerinden biriydi benim için 🥰şükür temiz çıktı