Busra030409 Merhaba hanımlar 🌹 11 gün önce sezaryenle doğum yaptım. Doğumdan çıktığımdan beri omzumda ağrı var esnerken, nefes alıp verirken çok zorlanıyorum. Bu durumu yaşayan var mı bilgisi olan ya da? Şimdiden teşekkür ederim 🙏
Naz-52 Bende de olmuştu ilk doğumumda çok kötü bir ağrı sızlıyordu gögsüme doğru kesi yerimden bile daha kötüydü diyebilirim doktora gitmiştim krem wermişti bir süre sonra gitti. Sıcak tutun birde doktora gidin başka türlü geçmiyor malesef çünkü🤦♀️
Busra030409 Naz-52 ağrı kesici krem sürüyorum sürekli sıcak su torbası koyuyorum nasıl bişey anlamadım günlerdir geçmedi. Geçmezse gidicem artık doktora çok teşekkür ederim 🙏
Seyma0368 Bende yaşadım canım sağ omzum hareket ederken baya şiddetli agriyodu vicks le falan masaj yaptırıyordum dört beş gün sonra geçti ama
Busra030409 Seyma0368 sebebi ne acaba bu derece ağrının size de çok geçmiş olsun inşallah benim de geçer bi an önce 😥
Busra030409 Tugba97 hergün sıcak duş alıyorum biraz rahatlıyo sonra gene aynı ağrı bi an önce geçer inşallah 🙏