merhaba hanımlar 38+5 günlük hamileyim normal doğum planlıyoruz ama bazen işler planladığımız yada istediğimiz gibi gitmeyebiliyor.. sezeryan da ve diğer ameliyattalarda yapılan iğneden ömür boyu bel ,baş` agrisi çekenler varmis bir cok kisinin yoruminu okudum duzgun bir anestezi uzmani olmasi gerekiyormus bu da bizim tercihimizde olan bir durum değil yapilan iğne omuriliğe yapıldığı için kısmı felç geçiren yada çok şiddetli ağrıları olanlar varmış sizler bu konuda ne biliyorsunuz ne düşünüyorsunuz?