Doğum kontrol hapına başladım 4 gün oldu ama midemi çok kötü yaptı aşırı bulanıyor ve uyku yaptı sabah içiyordum ama gözümü açamıyordum dün akşam içmeye başladım ama gece bile mide bulantısına kalktım Doğum kontrol hapı içip böyle bulantı yaşayan var mı napıcam böyle ya daha ikinci kutu var 😕