Yemekten hemen sonra bir bardak suya atıp, tamamen eridiğinde içiyorum. Örslere benziyor tadı. Tabi meşrubat içer gibi yavaş içmiyorum 2 ya da 3 hamlede içiyorum, maksat vücuda girsin. Doğal Maden Suyu içiyorum bir tane de, onun da çeşitleri var, Kızılay Magnezyumlu üzerinde yazıyor-yeşil ambalajlı olanı. Diare veya başka bir yan etki görmedim. Demir takviyesi alıyorsanız, demir bu etkiyi göstermiş olabilir, bende öyle olmuştu, kapsüldü-değiştirdik, şurup gibi şimdiki. Memnunum