Ates21 Kızlar her sabah uyandigimda ellerimdeki parmaklarım ağrıyor bı kaç saat sonra geçiyor 30+6 haftadayim uyuşukluk yok tuz tuketmiyorum bol su içiyorum ödem mı anlam veremedim doktora gittiğimde de sormayı unuttum😀🤦 var mı fikri olan
okunmusciklet Ates21 bende öyleyim 37+4deyim 2 3 haftadır uyandığımda parmaklarım çok acıyor dediğin gibi tuz çok yok ama nedendir bilmiyorum 🤷🏼♀️
Papatya-00 Ates21 benimde aynı şekilde 36+2 haftayım sabah uyandığımda parmaklarımı zor kapatıyorum çok acıyor sonra kendiliğinden geçiyor acaba ödem mi 🙄