Cansusuem Kızlar selam bebeğime Sarp ismini düşünüyoruz. Çevremde hep yaramaz bebek zor bebek ismi diyorlar aklım karıştı çevrenizde hiç Sarp var mı 😂 İsme karar vermek ayrı karar verdikten sonra herkesin yorumu ayrı zorluk yahu
Aysobaciniz Cansusuem ya bende öylee kaç kere düşündüm halen karara bağlamayadık eşimle 😂 korkumdan hastane çıkışı yaptıramıyorum değiştiririz diye 😀 sarp güzel ism ben olumsuz bişey duymadım zaten milletin ağzını büzemiyorsun yaa ben karar vermişim sanane demi ama yok illa kulp bulacaklar. Sen beğendiysen boşver çevreni. Büyütecek olan sensin sonuçta.