Ogretmenanne123 Benim tek gebelik . Doğuştan gelen burun kanamalarım var . Bir çok doktora gidildi edildi sağlık açısından çok şükür problem çıkmadı . Burun damalarim çok ince olduğu için en ufacik bı durumda kanama yapabiliyor . Doktoruma anlattigimda kimisinin kanaması çok kolay gelebilir demekki seninde küçüklüğünden gelen birşey demişti . Anneannem ve annemde de aynı durum söz konusu hatta aileden gelen birşey .