Arkadaşlar İstanbul Çapa hastanesine gittim randevuyu internetten almanız Lazım dedi nasıl aldınız 182 den vermediler mhrs ye giriyorum ismi çıkmıyorum hastanede ki karıya soruyorum sen geldiğin hastanenin ismini bilmiyor musun diyor saçını başını yolacan o olacak. Var mı aranızda kadın doğuma randevu alan nasıl aldınız