Biz 33 hafta olduk dış çekim yapamadık daha ve oda alamadım geç mi kaldım bilmiyorum daha ev temizliği var birde kafam bir dünya sizler neler yapıyorsunuz yarın son alışverişimizi yapacağız eksiklerimiz kalmasın hastane çıkışlarımız sipariş verdik gelecekler kendime terlik siparişi verdim artık yavaş yavaş sona hazırlanıyoruz ♥️