Ben 29.haftamdayim troidim var her ay eğitim araştırma Hastanesi’nde kan veriyorum
Kadın doğum için özel hastaneye gidiyorum.
Ama dedim hazır kan vermeye gelmişken bebiside bir göreyim.
Tansiyon kilo ölçümü yapılırken gebelik takibinizi burda yapalım doğumu burda yapın dedi hemsire.
Sessiz kaldim doktora girdim hemşirenin söylediğini soyledim.
İlk doğum olduğu için devletten korkuyorum dedim.
Ama hemşire çok ilgiliydi şaşırdım dedim.
doktor hanimda fiziki şartlarımız için birşey diyemem ama gerçekten ilgiliyiz dedi.
Doğumu burda yapan veya düşünen var mı?
Veya doğumunu daha önce burda yapmış olan?
Kafamı karıştırdı bu durum.