Arkadaşlar bgun ikili taramam var normalde özele gidiyorum ama devletten sıra aldm ikili tarama için bebeğim 3 gün önde olduğu için suanda tam 11 haftalık doktorum devltte yaptrablrsn demişti yaprlar mi ve vajindan mi yoksa direk ultrasonda n mi yapılıyor yaptranlar tercibaelrini paylaşabilirmi?