Krizantem_ ben normal doğum istemiştim 38 de yaptırdım ağda sonra kapanma geldi . Mecburen evde kaldım her hafta da doktora gidince jilet kullandım ama aldata asla değişmem . Sizde değişmeyim bir şey olmaz gidene kadar gidince 10 dk lık işlem . Ama normal doğum olmadı sezeryan oldum ☺️ Sezaryen olacak iseniz ağda yaptırmasanız da olur ☺️