Güzel anneler günaydın sizlere bir sorum olacak belki aranızda durumu yaşayan vardır ki inşallah yaşamamışsınızdır ve yaşamazsınız ben 38. Haftamdayım ve sol böbreğimde taş ve genişleme olduğu söylendi ağrıdan ve ağlamaktan duramıyorum yerimde kadın doğuma gidiyorum fakat hiç birşey yapmıyorlar ağrı kesici serum nst bağlayıp gönderiyorlar doğum sancıları 98-85 arasında çıkıyor fakat bana böbrek ağrısı mı doğum sancısı mı anlamadık diyorlar açılmam 3,5 cm dil kapalı dendi plasenta suyum normalinden fazla ama hiç birşey yapmıyorlar 10 gün sonra tekrar gel dedi doktor benim size sorum şu gönül ister ki normal doğum yapayım ama dayanılmayacak derecede böbrek ağrım var ne yapmalıyım sizce ağrım için bir tavsiyeniz var mı ve ya gitsem sezaryen doğum istediğimi söylesem doğumu gerçekleştirirler mi Allah rızası için yardımcı olun çok kötü durumdayım.. 😭😣