Bebeğin iyiyse ve hamilelik olması gerektiği gibi ilerliyorsa bir sıkıntı yoktur canım…Bunu doktor bakınca anlar zaten ilaçların işe yarayıp yaramadığını.Ben de kullanıyorum coraspin ve oksapar bebeğim gayet iyi çok şükür ilk defa bu kadar yol aldım demekki ben de doktorum da yeterli mi diye teste ihtiyaç duymuyoruz.Kan sulandırıcılar çok da iyi değil canım riskleri de var…Allah korusun bir ufak kaza geçirsen kanın durmaz,mide kanaması riski var çok şey var yani bunları da düşün bebeğin iyiyse kuruntu yapma🥰🙏🏼