Kızlar bir kaç gündür aşırı derece de kaşıntım vardı vücudumun her yerinde bende doktoruma dün bunu söyledim özel hastaneye gidiyorum bu arada ama küçük bi hastane doktorum bana gebelik kolestazı olabileceğimi ve bunun bebeğe bulaşıp bulaşmadıgına bakılması gerektiğini söyledi ama gittiğim hastanede bunlae yapılmıyor devlete gönderdi eğer bulaşmışsa sunni sancı ile doğum başlatılacakmış 36+4 haftalık hamileyim başına böyle birşey gelen oldu mu süreç nasıl ilerledi bilgi verir misiniz lütfen🙏🏻🙏🏻🙏🏻