Znsnl ben eminonunden baby hope marka aldım ama çöp derim yani daha 2 3 ay olmadan on tekerlekler falan gitti yolda yürürken bi gun alıp çöpe aticam net 🤦♀️
O markaya hiç bakma direk onu söylerim
Bende travel sistemde var ama o bastonla daha kibar hafif diye aldım ama benim aldığım çöp çıktı..
Arkadaşım Pierce cardin marka kabin tabi aldı 800 tl mi neydi hem hafif hem kibar hemde kullanisi çok rahat demişti kabin tiplerine bakabilirsin canm 🤗