Kızlar merhaba dün kontrolum vardi. Plasentamin rahime cok yakin olduğunu söyledi geçen haftada az az lekelenmem olmuştu. Acikcasi psikolojim bozuldu diyebilirim. Bu verdigi ilaçları erken doğum riskine karsi verdiğini söyledi. Böyle bisi olabilirmi erken doğum falan olabilirmi. O kadar korkuyorumki başına gelen varmi acaba.