Uerdem evet ama son gece vurdu doktorum öncesinde önermiyorum dedi covidten dolayı bağışıklığım düşmesin diye en son baktı ciddi gelici verdi ama fayda etmedi . Yine şükür sağlıklı . İlk kızımda vurmuştu ciğer geliştirici iğne 35+4 de doğmuştu kızım kuvoze girmedi ama doğumdan sonra çok sıkıntı yaşamıştık süt boğazına kaçıyordu .