Kızlar 2 gün önce asansör meşgul diye beklemedim 9 katı yürüyerek indim 🤦🏼♀️ 27+1 deyim. Dünden beri bacaklarımın arkası felaket ağrıyo. Hamlama ağrısı yani. Kolay kolay ilaç içen birisi değilim. Acaba ne iyi gelir ki. Krem yada öyle evde yapılacak bişi falan. Yardımcı olursanız sevinirim