Kızlar bu 4 gebeliğim bir dış gebelik geçirdim spiralle bunu sezaryen Olcam Allah nasip ederse tuplerimi bağlatmak istiyorum Dr um sağlık açısından sıkıntı olmaz dedi ama çevremdeki herkes bağlatma kadın hastalıklarina sebeb olur diyor sizinde çevrenizde baglatip pişman olan varmı yada Dr danıstınızmi bu durumu