Merhaba anneler ! Geçmeyen alerji oksuruk maf oldum yaşayın varmi kurtuluşu yok mu bunun ? 3 tane hastaneye gittim ilaç yazdi şurup yazdi burun spreyi verdi ve hiç fayda etmedi , 2 kezde korono testi yaptırdım gayet iyi sonuç negatif . En son film çekeceklerini soyledi bende kabul etmedim bebeye zarar diye. Doguma 1 ay kaldi sezeryan olcagımı soyle doktorum daynmasi dayanırım sezeryan sonrası oksuruk dikişlerimi etkilermi diye duşunuyorum