Gulizartas ben ilk kizimda orda doğum yapmıştım doktor tanıdığımız vardı ona rağmen hiç memnun kalmadım mahremiyetin olmuyor açıkçası birdaha asla orda olmak isdemiyorum normal dogumdu yani büyük bir odada herkes var öylece yatirio doğum basliyana kadar açılmaya baktılar ablamlar herkes beni öyle görünce şok olmuşlardı şimdiden eşime söylüyorum birdaha unide doğum yapmam die hiç memnun kalmadım kızım doğduğunda sarılık var diyip kuveze alicaklardi damar yolunu hep mahfetmislerdi orda yarıdan çıkıp özele gitim herşey normal gayet iyisiniz diyip çok güzel ilgilendiler herkesi ki bir olmuyor ama ben beğenmedim açıkçası. 🤦