Mammacita İdrar testim düne göre silik çıktı dün kanda da 11.64 çıkmıştı hcg. Yükselmiyor değil mi?😔 Yine kan versem erken mi? Yoksa idrar testi zaten düştüğünü mü gösteriyor?
Dilekcnkn Mammacita Benim 13,4 dü canım sıkma sen canını 2-3 günde bir tekrar ettir benim 13,4 dü 5 gün sonra hastahaneye gittim keseyi gördüm inşallah sende görürsün
Selen37 2 günde bir baktır. Benimde 19 çıktı başta sonra yükseldi 2 günde bir betaya baktırdım. Şuan 11+4. Önemli olan artması❤️
Basak Arkadaslar bende silik çizgi gördüm üç buçuk senedir hiç yapmamıştm negatifte iknci çizgi hiç görünmüyor dmi ikilemdeyim 😊😊
Oznurakts Basak Bencede böyle ya bende üç senedir test yapardım olmadığında ikinci çizgi gorunmuyor bile. Adetim altı gün geçmişti çizgi kopkoyu değildi ama belliydi. Hiç olmasa kendini hic göstermez o çizgi öyle dusunuuorum.
Basak Oznurakts resimden anlarmısın atsam [](https://)[url=https://www.hizliresim.com/ctlldo0][img]https://i.hizliresim.com/ctlldo0.jpg[/img][/url]