Merhaba bu ikinci gebeliğim , ilk gebeliğim de düşük yaptım . İlk gebeliğim de hiç bulantı yaşamadım ama bunda aşırı kusma var günde 4-5i buluyor ve birşey yememe gerek yok konuşurken bile istifra edebiliyorum içtiğim su dahi çıkıyor ve birşey yiyemiyorum , şuan 13+2 de normal mi ? Başına gelen var mı ? Bunun için doktora gitmeli miyim ?