bestmom_123_ Selam kızlar benim gıbı Hamılelıkde Adet gıbı kanama ve sancı gören varmı? (Aşırı kanama degil bı kaç damla gelııp sonra bıtmesı)
Aysenur_51 bestmom_123_ ben 28+5 günlük hamileyim şimdiye kadar hiç kanamam olmadı ama sen eğer yeni hamileysen yerleşme kanaması olabilir😊
midekoruyucu bestmom_123_ hamilelikte hiçbir kanama normal değildir. Doktorunuzla görüştünüz mü bu konuyu ?
prensimibeklerkenn bestmom_123_ benim anne tarafı annemde dahil olmak üzere teyzelerim kuzenlerim falan hep olurmuş öyle ama doğumdan 1 seneden fazlada adet görmüyolarmış sanırım normal die biliyorum dr daha iyi bilir ama bi görün bence 😊
Merve_Sa bestmom_123_ ben 20. Haftamdan 26. Haftama kadar haftada 1 kanama yaşadım canım 1 ped dolusu kadar doktorum hiç bi sorun görmedi bazı gebelerde sorunsuz kanama yaşıyoruz dedi şuan 34. Haftamdayım çok şükür bi daha olmadı
bestmom_123_ prensimibeklerkenn göründüm Bişey olmadıgını söylede Duydugum kadarıyla erkek bebekler Anne karnında yerını temızlermış diye duydum ne kadar dogru Bılmıyorum
prensimibeklerkenn bestmom_123_ bnm oğlum olucak Allah nasip ederse bnm de kanamam oldu bebeğin çevresi kanama yeri dedi dr bnm rahim duvarım incelmiş ve rahim ağzında açıklık göründü progestan kullandım geçti çok şükür yani diyeceğim kanama temizlik olmuyo genelde 😊
bestmom_123_ prensimibeklerkenn bıde benım sancım cok oluyo Sureklı Idrarım gelıyo sende öyle oluyomusun
prensimibeklerkenn bestmom_123_ evet hep sıkışarak tuvalete gidiyorum bazen sol bazen sağ kasığım da çok ağrı adet sancısı gibi oluyo sen kaç haftalıksın bnm 17+6 bugün :)
merveklyc bestmom_123_ İlk haftalar olmuştu leke şeklinde öde geliyodu az bişey sancım da çok oluyodu düşük yapabilirsin demişti doktorlar şükür bişey olmadı 🙂
bestmom_123_ prensimibeklerkenn Pekı sende kahverengı cızgı cıktımı kızımda cıktı bu hamılelıgımde cıkmadı bıraz tedırgın oluyorum hemen cıkmıştı kızımda
prensimibeklerkenn bestmom_123_ göbek çizgisi mi ona diyosan çıkmadı bnde bazen çıkmaya biliyomuş cinsiyetini öğrendin mi peki 🤭
bestmom_123_ prensimibeklerkenn Yok Ben almanyada yaşıyorum Geç söyluyolar burda cnm Senınkı erkek galıba