Akşam saat 9 dan beri sağ kasığıma ara ara bi sancı giriyor sanki bıcak saplanır gibi sabah 6 oldu hala geçmedi 33+6 haftalık hamileyim erken doğum riskim falan yok 6 gün önce muayne oldum herşey normaldi neden olabilir acaba saniyelik bi sancı ama dakika tutuyorum bazen 5 bazen 7 dk bir geliyor sancı kasığıma varmı başına gelen ne yapmam lazım