Sibel93 ne güzel anlatmışsınız. Dün gece ağrıyla uykumdan uyanıp bit daha uyuyamayınca sabahı sabah edemedim gerçekten. Ama işte daha çok yeni o yüzden biraz korkuyorum. 6+3 görünüyor şu an ama henüz doktorum bile net haftamızı söylemedi çünkü bebeği görmedik daha. Öyle bekliyorum işte. Dişçiden de çok korkuyorum nasıl olacak böyle bilmiyorum 😢🙏🏻🌸💕