Irmakayla Biz ne zaman uyucaz acaba önceden gece uyulmadığım zaman gündüz uyurdum artık oda yok gündüz de gecede yok ayaklarmın altında alev topu var sanki yatakta diken var
Gurbettt Irmakayla 29+3 al bende de o kadar 500 defa tuvalete çıkmaktan ayaklarımın yanması agrimasindan bıktım uyumak istiyorum artık
Merinosunannesii Irmakayla bundan sonra uyumak yok 😂34 günlük kızımın karnını doyurmak için kalktım kaçıncıya kalktım ben bile saymadım 😂
Omerhatice Irmakayla ah bacım ben 35 deyim hele ben ne deyeyim🤦♀️🤦♀️ ama iyi biseh olarak şunu söyleyebilirim benim 31 32 gibi ayak altı yanmalarin geçti çok şükür
Irmakayla Gurbettt evet haklısın ne yapsak bilemedim doktorlar uyku icin ilaç yazıyor mu doktoruma sorcam yoksa bu sekilde hasta olucam
vogue Bende uyuyamıyorum 😭 ateş basması, sağdan sola dönerken ağrılar. Sola yatcam diye sol tarafım felç olcak :/
Irmakayla vogue solumu gectim artk bi rahatı bulabilsem yatakta 4 tane yastık var birde esim yazık artk adamda bıktı
snrdgan417 Sağıma yatıyorum sağım agrıyor, soluma yatıyorum solum 😞 29+4 üz 1 aydır çekiyorum nerdeyse. Uyumak resmen zulüm oldu. Doğurana kadar nasıl dayanacağım onu düşünüyorum 😞
Merinosunannesii Irmakayla belki kızacak sın bende kızıyordum ama bunlar gerçekten güzel günlerin en azından karnında sen yiyince o da doyuyor 😂😂
Irmakayla Merinosunannesii önceden tecrubeliyim 2. Gebeligim ve ilkinde kolik bir bebek büyüttüm tek başıma bundan cok cok iyidir
leyla_ok Irmakayla 29 haftadayım.Çok nadir sanırım uyuyamıyorum.Hiç bir şikayetim yok.Yapıyor musunuz bilmiyorum ama her gün 1 saat yürüyüş yapın.Evde de sırt kasları için videolar var onları yapın.Ve bol su için.Tuvalete bende sık çıkıyorum ona pek yapacak bir şey yok ☺️Sıkı kıyafetler giymeyin.Ve günlük ılık duş alın.Bunlar rahatlatacaktır eminim.