Semrakrbck Kızlar 6 gündür sezaryenle doğum yaptım karnım hala olduğu gibi duruyor korse ne zaman kullanabilirim fikriniz var mı
gizemozdemirr90 Semrakrbck ben 3. Gun medikal korse taktim ama cok zorlandim cikardim hep. Sortlu korseye gecicem 20 gunden sonra
Zafsim0801 Semrakrbck canım ben. Sezeryan oldum spinal şuanda 2 aylık olduk 40 çıkınca rahat takabildim dikislerden ama.doktorum hemen alıp takabilirsin demişti 2 haftada indi şişliğm
Oznrasl Semrakrbck ben 40 sonra kullandım canım yoksa sezeryan yerı çok sancı yapıyordu ve ıllakı sezeryanda o karın kalıyor bebek büyüdükçe karın hareketleri ıle sıkılastırabılırsın bırde korsenı gün ıcınde çıkarma ben öyle yapmıştım
Semrakrbck Benim şişliğim var daha bide karnım uyuşuk sezaryenden dolayı ama bir an önce kullanmak istiyorum yoksa hiç toparlanmaz gibi