beybisi26 Nevruz_beril06 bişey kalmamış zaten o kadar sabretmişsiniz ne kadar doğal da deşeler kimyasal var içinde bebeği rahatsız eder kokusu bence bekletin doğurunca on bin bakımına sokcam kendimi 😂
Papatya-34 Nevruz_beril06 eğer sezeryan olucaksa doktor söyler gününü ama olmayacaksa 37 hafta bence ideal kuaför için nerdeyse 38 olucaksın gitmelisin ☺️
Nevruz_beril06 Papatya-34 aslında sırtımda da ağrılar var bu gün o yüzden gidecem ne olur ne olmaz diye 😣🥰