NebahatBoncuk yegenim oyleydi, bir gece mavi ışık altinda kaldi ablam emzirdi 2-3 saatte bir. Sonraki gun degeri düşmüştü cok şükür. Yegenim o zaman 9 günlüktü ve ailemizdeki ilk torun. Hepimiz bütün gece ağlamıştık biz ondan ayri kalamayiz diye sanki gunlerce haftalarca kalacak diye düşünüp korkmustuk ama mavi ışık hizlica degeri düşürüyormuş cok şükür. Insallah hemen degeri düşer evinize donersiniz🤲🏻