SinemGeer 36+5 günlüğüm dun cati muayenesi yapti 6 temmuz ya da 9 temmuzda dogum yaptiracak bebegin basi asagidaymis ultrsonda sanci goruldu ki evde duzensiz sekilde de oluyor yani tam 38+0 da dogum yapmis olacagim bi durum olmazsa ... fakat normal tarihimiz 7 temmuz 22 temmuz arasiydi o yuzden 9 temmuz dedi