Sonunda sıra bana da geldi🥰
Hamileliğimin başından beri normal doğum istiyordum.(İlk hamileliğim) Eski sporcu ve Beden Eğitimi Öğretmeni olduğum için hiç spordan kısmadan aylara göre hem çocuklarla onlıne hem kendim evde sporumu yaptım. Bol yürüyüş özellikle. 15-16 Mayıs akşamları bebeğim çok hareketliydi sanki kendini itiyordu çıkmak için hiç böyle olmamıştı hatta eşimle dedik yakında gelecek herhalde😊 Eveet 17 Mayıs Pazartesi sabahı ilk tuvalete kalkmamda bir şey yoktu ancak ikincide iç çamaşırımda hafif sarı ve şeffaf sümüksü yapıyı görünce nişan olduğunu anladım ve ne olur ne olmaz diye evi temizledim, duşumu aldım güzelce hazırlandım zaten randevum da vardı evden çıktım yürüyerek hastaneme gittim😁 Doktorum hemen muayene etti alttan(asla korkmayın anlatıldığı gibi kesinlikle değil bacaklarınızı serbest bıraktığınız sürece assssslaa rahatsız olmazsınız ) 3 cm açılmam olduğunu ve doğumhaneye gitmem gerektiğini söyledi. Tabi bu arada eşimi vs aradım kayınvalidem yanımdaydı.
Doğumhane kısmında sancı odasına alındım tek başıma. Bebeğimi nst de dinlemeye başladık açtım serum taktılar. Zaman zaman az az sancılar gelmeye başladı saat 10:30 gibi yatışım yapılmıştı bu arada. Derken suni sancı için serum takıldı ve sancılar sıklaştı 12:30 gibi takıldı sanırım. Sancılar arttıkça nefes egzersizi yaptım. Kalkıp squad ve pilates topu üzerinde hareketler yaptım. Yatarken karnımdan puff diye bir ses geldi ve kesinlikle eminim suyum patladı dedim ki öyle oldu ve asıl dancılar başladı. Saat 14:00 gibi 10 cm ile yatağımda ıkınmaya başladım ve ebem haydi doğumhaneye gidiyoruz dedi. 14:25 yaklaşık 4-5 ıkınmada kızımı kucağıma aldım. Zor olan kısım bana göre son sancılardı. Ikınma ve bebeğin çıkması inanın ki harika bir deneyim ve en kolayıydı. Hatta dpktorum ufak bir kesik atmış ama insnın gram hissetmedim. Kızlar benim tecrubemde
1-Kesinlikle egzersizler ve bol yürüyüşler (doktor onaylı
2-Kendinizi psikolojik olarak hazırlayın doğumunuza
3-Kimsenin olumsuz hikayeleri sizi korkutmasın kendi gücünüzün farkında olun
4-Yanınızda mutlaka size her koşulda destek veren biri ile sancınızı karşılayın.
Sorularınız olursa cevaplamaya hazırım güzel anne adayları❤️ (37+5 doğum haftam)