Kızlar gebelik tansyonum var tuzlu yemiyorum ve 4 gündür çok ödem topladım yüzüm elim çok şişti gözümü sanki yarım açabiliyorum ama bulanık görme gibi bir sorunum yok intarnette ödem toplama tansyon zehirlenmesinin olabildiği yazıyor bebeğimin hareketlerinde de sıkıntı yok ama tuzlu yemedigim halde bir anda bu kadar şismem normalmi