Kızlar bir kaç gündür sol kasığımın hemen üstünde Arada böyle nasıl anlatsam ağrır gibi oluyor ama agirmiyo bişey batıyo gibi olup duruyo ama şuan hergun. Doktoruma randovum beş gün var. Kaç gündür korkuyodum. Ama daha önce bebeği olanlar bana dediki bebeğin hareket etmeye başlamış o ağrı değil kıpırdaması dediler. İçim rahatladı. Ama tabiki burdakilerede sormak istedim. 12 haftalık bebek kipirdamaya baslarmi siz yaşadınız mı ?