Gamzetasdelen 30a girdik bir başladı, 34 oldum hala çok hareketli. Doktorum kutlu ol böyle olduğu için, hareketsiz kalırsa korkarsın diyor, çok haklı tabii ama mesela yatmıştım uyumak için az önce kalktım çünkü sanırım çocuk içimde ayağa kalkmaya çalışıyor. Aşırı itiyor, kafa bir tarafta ayak bir tarafta. Hele ki elleri veya ayakları mesaneme doğru geldiyse dk başı tuvaletteyim. Ayaklarıyla üzüm ezen kadınlar gibi tepiniyor içimde. 🧸