Defne1sare Kızlar aşırı mide yanmam bulantım ve karın agrım başladı 1 saattir çok afedersiniz isal de beraberinde uyuyamadım o derece..33+4 haftamdayım bebek hareketi de aşırı arttı bu nedir ya basına gelen var mı korkmalı mıyım 😔
rjbngnsky49 Defne1sare mide yanması normalfir canm.havuc salatalık elma iyi gelir.maydanoz felan iyi gelir.mideni de üşütmüş olabilirsin
Temmuz2021 Defne1sare üşütme de olabilir ben de 31+3 aynı durumdayım şu an nemli saçla dışarı çıkmıştım o yüzden olabilir diye düşünüyorum sizin de belki öyledir
canserko Bebek cok sık hareket ettiği için basınıza bunlar geliyor olabilir mi ? Benim ne zaman ahreketi coşsa ishal oluyorum; mideme sürekli baskı yaptıgında da agzımdan alev püskürtüyorum resmen 31+6 dayım
canserko kötü bir durum yoktur diye düşünüyorum çünkü doktor hep der hareketli bebek saglıklı bebektir ben absürd bir durum hissettğimde hep hareketlerini takip ederim . Sizinde yeriniz daralmıştır artık iyice bir de ekstra hareketlendiyse midenizi bagırsagınızı her yerinizi yernden oynatıyordur diye düşünüyorum Defne1sare